Ospitalitatea este o artă. Există, bineînțeles, reglementări serioase care stabilesc cadrul și asigură buna funcționare a unei unități. Dar care sunt regulile nescrise care diferențiază un furnizor mediu de unul excelent?

Informați oaspetele! Explicați ceea ce faceți într-un mod pe care oaspeții să îl înțeleagă. Traduceți informațiile în limba lor. Continuați să comunicați, asta îi va liniști.
Respectați oaspeții! Adresează-te clientului tău pe nume. Tonul vocii și comunicarea non-verbală trebuie să transmită siguranță și căldură.
Anticipați nevoile oaspeților dumneavoastră! De multe ori, veți ști ce își dorește clientul dumneavoastră înaintea lui. Nu așteptați, faceți ceva în acest sens.
Luați inițiativa! Doar pentru că ceva nu este treaba ta nu înseamnă că nu poți ajuta sau găsi pe cineva care să te ajute. Fiți consecvenți și profitați de oportunitățile de îmbunătățire.
Fiți atenți la detalii! Oaspeții dvs. pot fi cea mai bună suprafață publicitară, deoarece aceștia vor transmite experiențele lor pozitive familiei, prietenilor, colegilor sau chiar pe rețelelor de socializare. Pentru a realiza acest lucru, trebuie să fiți atent la detalii și să vă gândiți la experiențele clienților dumneavoastră înainte, în timpul și după sejurul lor.
Fii un bun jucător de echipă! Lucrul în echipă este esențial în orice profesie, dar în industria ospitalității este deosebit de important. Aceasta face comunicarea internă mai eficientă, dar oferă și o imagine mai coerentă oaspeților din exterior.
Zâmbește! Zâmbetul este contagios. Dacă păreți să vă simțiți bine, oaspetele va observa și va fi într-o dispoziție mai bună.

Șapte reguli fundamentale. Dacă le respectați, veți primi cu siguranță un feedback de cinci stele din partea oaspeților dumneavoastră. Dovedește că sunt numărul unu pentru tine!

Lăsaţi un mesaj

Postări relevante

  • Blog • 2023.02.02.

    Cele 7 reguli de bază ale ospitalității. La ce ar trebui să fim atenți?

    Ospitalitatea este o artă. Există, bineînțeles, reglementări serioase care stabilesc cadrul și asigură buna funcționare a unei unități.